POS

Для залучення потенційного клієнта та утримання на ринку компанії вдаються до різних інструментів. Акції, розіграші, участь у рекламі блогерів та інфлюенсерів – лише мала частина способів. При цьому не варто забувати і про перевірені методи!

До таких відносять посматеріали з фірмовим логотипом конкретного бренду. Флаєри, воблери, підставки, некери – найпоширеніші приклади. Подібний маркетинговий хід дає змогу привертати увагу потенційних клієнтів бренду.

Важливість застосування POS-матеріалів

Різноманітність рекламної продукції сприяє:

  • ознайомленню покупців з особливостями конкретного товару або лінійкою виробника, іншими напрямками діяльності;
  • виділенню серед інших POS-матеріалів та стимулюванню інтересу, підведення до покупки;
  • створенню позитивного настрою стосовно товарів окремого бренду.

Головне – правильно розміщувати рекламну продукцію, щоб із нею міг ознайомитись кожен охочий у торговій зоні.

Що є основою для створення

Як і коробки з логотипом, посматеріали виготовляються із пластику, картону, поліетилену. Подібний вибір пояснюється просто:

  1. Доступність – навіть найменша фірма, незалежно від спрямованості, може замовити їх.
  2. Різноманітність – кілька варіантів передачі інформації сприяє збільшенню продажів.
  3. Продуманість – для зображення варто підібрати актуальні та перевірені дані, що буде вигідно для товару.

Важливо лише витратити час на розробку впізнаваного логотипу та слогана. Вони будуть використовуватися надалі для просування та активно застосовуватися при виготовленні POS-матеріалів. Підсумковий результат ненав’язливий та позитивно сприймається аудиторією.

На що варто звернути увагу

Важливо не забувати про рекламну активність конкурентів у конкретній сфері, не повторювати їх фірмові кольори та форми. Це може ввести в оману та перевести увагу на інший товар. Тому варто провести аналіз приміщення та протиставити свою рекламу, наприклад, розмістивши її на стелі, стінах або у форматі невеликої презентації власне на упаковці.

І найголовніше, рекомендується використовувати якісні матеріали та способи нанесення друку. Якщо листівка швидко втрачає форму, а воблер вицвітає, цікавість до подібних товарів знижується. Покупець може не вірити в якість підсумкового продукту, якщо заощаджується на просуванні.