Марі Кондо

Безлад захоплює ваш навколишній простір? Японська художниця-організатор Марі Кондо надихає взяти під контроль ваше житло і ваше життя.

У своєму бестселері «Магія прибирання, що змінює життя», а також у телешоу «Прибирання з Марі Кондо», яке транслюється на Netflix, японка показує людям, як організувати порядок за її власним методом. Цей метод (вона назвала його «методом КонМарі») є чудовим способом принести щастя і радість собі та іншим через акуратність і простоту. Нижче ми публікуємо основні поради Марі.

1. Подивіться в обличчя вашому безладу

гардероб, купа речей одяг, безлад

©Shutterstock

Перш за все Марі пропонує звалити всі свої речі в купу на підлозі, щоб подивитися, скільки їх накопичилося. Метод КонМарі рекомендує розбиратися з категоріями речей, а не з кожною кімнатою по черзі.

Почніть з одягу, перейдіть до книг, потім до паперів, потім до особистих речей – зокрема, до різних сентиментальних дрібничок, таких як фотографії.

Коли ви відкрито сортуєте речі за категоріями – замість того, щоб ховати їх за дверима або в шафі – ви бачите, скільки їх у вас є насправді. Щоб прибрати безлад з підлоги, ви повинні пройти через все це і вирішити, що залишити, а що відпустити.

2. Зберігайте те, що приносить радість

молода жінка з задоволенням п'є каву, тримає кружку в руках

©Shutterstock

Марі Кондо дотримується концепції збереження того, що приносить вам радість. Ця філософія знаходить відгук у її шанувальників і послідовників.

Коли справа доходить до одягу, радість може означати, наскільки впевнено і красиво ви себе відчуваєте, одягаючи це вбрання. Для посуду і кухлів це може бути сентиментальність або те, наскільки корисні ці предмети у вашому житті.

Коли ви розбиратимете купу речей, пам’ятайте про цю концепцію радості. Це допоможе вам вирішити, які предмети залишити.

3. Вирішіть, як ви хочете жити

молода пара, будинок, плани, мрії

©Shutterstock

Уявіть, як би ви жили своїм ідеальним повсякденним життям. Які ваші життєві цілі?

Якщо у вас є відповідь на це запитання, вона вплине на ваше мислення в організації речей. І прибирання або розлучення з предметами стануть простішими.

Ви також можете планувати призначення речей, які ви накопичуєте. Ті квитки, листівки або художні проекти, які ви зберегли, можуть стати колажем, що стане твором мистецтва у вашому будинку. Інші фотографії оцифруйте шляхом сканування і збережіть в альбомах на вашому комп’ютері.

4. Подякуйте тому, що ви відпустили

дівчина, вдячність, руки на грудях

©Shutterstock

Процес відпускання предметів не повинен бути поспішним або розглядатися як негативний досвід. Вимовте слова вдячності за те, що річ дала вам, будь то послуга або урок. І тільки тоді відпустіть її.

5. Майте місце для всього

ідеальний порядок в шафі

©Shutterstock

Організація приходить з практикою:

  • Файли. Для паперів, рахунків, квитанцій та іншої важливої інформації файли і папки, організовані в шафах, є вашими найкращими друзями.
  • Етикетки. Якщо ви раніше не вкладали кошти в принтер для етикеток або не використовували етикетки для організації своїх речей, спробуйте. Етикетки гарантують, що у всього є місце, і що схожі речі об’єднані разом для легкого доступу. Це стосується конвертів, файлів, ящиків, коробок і полиць. Якщо на контейнері для зберігання є етикетка, користуватися ним набагато зручніше.
  • Складання. Коли справа доходить до прибирання одягу й збільшення простору у вашій шафі чи шухлядах, тут діє таке правило: складіть, а не повісьте. Марі Кондо любить складати одяг в найменший із можливих прямокутників.
  • Зберігання. Чи то книжкова шафа з різнокольоровими ящиками, чи навісні шафки або полички для документів, організація стає простішою, якщо ви дотримуєтеся системи.

Як тільки ви визначите місця для ваших речей, дотримуйтеся їх: ключі завжди повинні висіти на гачку біля дверей, взуття завжди повинно зберігатися у шафі в передпокої і так далі. Підтримання чистоти – це питання сталості.

6. Скарб, що викликає радість

молода жінка сидить в круглому кріслі, потягується, посміхається, радість

©Shutterstock

Ця остання порада також заснована на психологічному моменті. Для Кондо одна з її перших ідей полягала в тому, що прибирання може бути актом від душі, а не просто фізичною дією. Ви будете ставитися до свого простору, свого одягу або будь-якого іншого предмету, яким ви скористалися, з вдячністю за його службу вам.

Коли на основі системи, яку ви організували, ви прибираєте річ в певне місце, яке ви визначили для неї, ви продовжуєте своє задоволення від неї, якою б вона не була, і завершуєте процес прибирання.

Використовуючи ці поради, ви дізнаєтеся, наскільки корисним може бути прибирання і як жити життям, про яке ви мрієте. Відкрийте для себе простоту і радість завдяки методу Марі Кондо!

За матеріалами: finerminds.com

Читайте також: Організовуємо ідеальний гардероб: 8 лайфхаків для порядку в шафі