Нові компанії, які з’являються сьогодні, намагаються повідомити про себе потенційним клієнтам. Відмінним рішенням цього є квартальний календар, за допомогою якого організація ненав’язливо розповідає про себе, свій товар або послуги, бренд. Такий барвистий виріб привертає увагу, крім того, продукт є зручним органайзером, який можна використовувати для своїх цілей.

Як рекламувати бізнес за допомогою квартального календаря

Квартальний календар може бути чудовим засобом для реклами. Тільки варто дотримуватися низки принципів:

  1. Необхідно враховувати цільову аудиторію. Цей параметр дуже важливий для виготовлення календарів, адже він впливає на вибір розміщеної всередині інформації та зображень.
  2. Варто підібрати для реклами конкретну послугу чи товар. Не потрібно доводити інформацію відразу про всю продукцію на одній сторінці. Це відволікає увагу людини.
  3. Дотримуйтеся міри! Реклама на календарі повинна доводитися до споживача ненав’язливо, інакше це буде дратувати його.

Особливості та характеристики квартальних календарів

Друкарня bee-print.com.ua надає різні послуги, у тому числі друк календарів. На виробі розміщується одночасно квартал. Це дає такі переваги:

  • робочий час можна розподілити на більш тривалий період;
  • на три місяці розписуються певні події та заходи;
  • календар служить засобом інформування.

За стилем календарі можуть бути різними, але вони мають аналогічну структуру:

  • верхня зона (шапка) – збирається за індивідуальними вимогами замовника;
  • основа виробу – підкладка;
  • календарні сітки, мають великі розміри;
  • пружини, що скріплюють блоки;
  • курсор, з допомогою якого виділяється поточна дата.

Календарі з однією підкладкою та пружиною мають на одній сторінці три місяці. У трьох пружинних виробах місяць оформлено окремим блоком.

Вибір оформлення та методу друку

Для календаря можна вибрати два типи друку – офсетний або цифровий метод. Останній найчастіше вибирають для невеликих партій. Для такого друку характерні економічність та простота. Офсетний варіант виготовляється довше, але можна покрити вироби захисним лаком. Продукція, зроблена цим методом, довше зберігає яскравість і не піддається впливу прямих сонячних променів.

Перед тим, як зробити замовлення на оформлення календарів, варто врахувати такі параметри:

  • кількість пружин та блоків;
  • обсяг продукції;
  • кількість полів;
  • наявність курсору.

Всі матеріали для друку календарів є якісними, тому забезпечують тривалий період використання.