продуктивний день

Продуктивний день залежить від його правильного початку. Розглядаємо головні ранкові помилки, через які все може піти шкереберть. Перевірте, чи ви теж їх допускаєте!


Ось найбільш поширені проблеми робочого ранку, які зводять продуктивність дня нанівець:

1. Ви починаєте працювати без чіткого плану дій

кіт, офіс

©goodfon.ru

Приступаючи до справ, перше, що потрібно зробити, це подивитися список всіх завдань і розподілити їх за критеріями «терміново» і «важливо». Не варто відразу братися за пошту і відповідати на кожний лист – так ви ризикуєте пропустити термінові питання, які потребують вирішення.

2. Ви вмикаєте режим мультизадачності

кіт, котик

©goodfon.ru

Багато роботодавців вимагають від потенційних працівників «вміння працювати в режимі багатозадачності». Очевидно, що далеко не всі вони знають про результати дослідження вчених, які показали, що працювати в такому режимі без шкоди для здоров’я і якості роботи можуть тільки 2% населення планети. Краще навчися розставляти пріоритети і планувати графік так, щоб скоротити необхідність робити кілька справ одночасно.

3. Ви запізнюєтеся на роботу

кіт, офіс, ноутбук

©goodfon.ru

У більшості офісів встановлена сувора дисципліна, яка виключає можливість спізнюватися на роботу. Щоб не бути в немилості у начальства, намагайтеся приходити вчасно – так ви позбавите себе від косих поглядів і необхідності писати пояснювальні записки.

4. Ви постійно просипаєте

кіт, сон, спить

©goodfon.ru

Найбільш шкідлива звичка, яка може зіпсувати весь день – невчасне пробудження. Як наслідок, замість повноцінного сніданку ви перекушуєте на ходу, відмовляєтеся від регулярної фізичної розминки або від походу в спортзал, збираєтеся похапцем і, до всього іншого, ще й нервуєте. Щоб уникнути цього, візьміть за правило вставати за 2-2,5 години до виходу. День слід починати, не поспішаючи: приведіть себе в порядок, зробіть зарядку, приготуйте смачний сніданок, а заодно подивитеся останні новини.

5. На роботі ви обмірковуєте свої проблеми

сірий кіт

©goodfon.ru

Рефлексувати на роботі – справа невдячна і навіть небезпечна. Так ми стаємо вразливими, відволікаємося від справ і занурюємося у власні страхи і проблеми. Намагайтеся відокремлювати роботу від особистого життя і, приходячи в офіс, абстрагуйтеся від усіх негативних думок. Наприклад, можна більше спілкуватися з колегами – так ви зможете відволіктися і налаштуватися на серйозний лад.

Від правильного початку дня залежить дуже багато! Проаналізуйте, чи ви допускаєте ці поширені помилки, і постарайтеся якнайшвидше позбавитися від них. Продуктивного вам дня!

За матеріалами: Letoile.ru

Читайте також: Філософія кайдзен: як маленькі кроки приводять до великих змін