Як епідемія коронавірусу COVID-19 вплине на людство? Свій прогноз дає Лі Еделькорт – трендсеттерка та консультант із Нідерландів, яка пророкує віяння в сучасному суспільстві.

Провісниця глобальних культурних тенденцій Лі Еделькорт розповіла журналу Dezeen, чому епідемію коронавірусу вона вважає хорошим струсом для брендів і людей. На її думку, першим доведеться шукати інноваційні рішення, щоб триматися на плаву, а другим – знизити темп життя і рівень споживання. Незважаючи на побоювання за власне здоров’я, Еделькорт налаштована оптимістично.

Яким буде світ після коронавірусу

Ось деякі основні тези з інтерв’ю Лі Еделькорд:

«Вплив коронавірусу буде багаторівневим і складним: починаючи від загальної невіри і відсутності будь-яких соціальних гарантій до поступового прийняття того, як вірус впливає на наше життя; від моторошного усвідомлення можливих сценаріїв до самовизначення в суспільстві.»

«Недавні знімки неба над Китаєм показали, як два місяці без виробництва очистили повітря і дозволили людям знову дихати киснем. Значить, вірус демонструє нам, як уповільнення або навіть зупинка економічного зростання може створити краще середовище. Якщо ми додамо до цього відмову від польотів на літаках, ділових поїздок і відпусток, ефект повинен бути значним.»

смог, Китай

Зображення: posta-magazine.ru

«Будь-кому, хто все ще планує провести публічні заходи в найближчі місяці, доведеться шукати нові, інноваційні способи передачі інформації.»

«Мені шкода сім’ї людей, які вже віддали своє життя цій новій хворобі. Будемо сподіватися, що вони не померли намарно, оскільки світ буде прагнути відродити людську гідність і добробут.»

«Епідемія змусить нас змінити темп, відмовитися від авіаперельотів, віддати перевагу роботі з дому, розважатися в колі близьких друзів або сім’ї, вчитися бути самодостатніми. Модні покази виглядатимуть дивно і недоречно, туристичні оголошення здаватимуться смішними, плани майбутніх проектів невизначені: чи будуть вони взагалі мати значення? Кожен новий день ми будемо ставити під сумнів систему, відому нам з народження, і будемо зобов’язані розглядати можливість її краху.»

Здається, ми масово вводимо карантин споживання, під час якого навчимося радіти простій сукні, заново відкривати для себе старі улюблені речі, читати забуту книгу і готувати вдома.

Лі Еделькорт

«Ми не зможемо продовжувати виробляти стільки товарів і продуктів, до яких звикли. Молодь почне розуміти, що володіти автомобілем і великою кількістю одягу вже не привабливо.»

«Людська психіка стійка, і ми чомусь чекаємо, що проблема вирішиться сама по собі, поки ми тягнемо час і ведемо бізнес як звичайно. Тому раптова зупинка виробництва через вірус змушує нас віддати прийняття рішення в руки долі і спочатку просто уповільнить хід подій. Ми вже відвикли робити щось без поспіху, постійного очікування відповідей і шукати ідеї, які не перебувають у нас під боком. Тепер імпровізація і креативність стануть вищим надбанням.»

Лі Еделькорт

Зображення: edelkoort.com

«Нескінченний експорт з Китаю синтетичних сарі в Індію і пластмасових речей домашнього вжитку в Африку серйозно підірвав економіку цих країн і привів до безробіття на багато років. Тепер цей процес може бути припинений, що дасть нові можливості для місцевого виробництва.»

«Я думаю, що ми повинні бути дуже вдячні вірусу, тому що він може стати причиною того, через що нам вдасться зберегти себе як виду.»

Довідка:

Лі Еделькорт (Lidewij Edelkoort) народилася в Нідерландах в 1950 році. Вона вважається одним із найсильніших експертів, які прогнозують світові тенденції і консультують модні компанії та споживчі бренди у всьому світі.

Еделькорт багато подорожує та вивчає еволюцію соціокультурних тенденцій, і на основі спостережень ділиться своїм баченням подальшого розвитку моди, дизайну інтер’єрів, автомобілебудування, виробництва косметики, роздрібної торгівлі та харчової промисловості. Була консультантом таких компаній як Coca-Cola, Nissan, Time Warner, Esprit, Lacoste та багатьох інших іменитих брендів. Має багато престижних нагород. У 2003 році журнал Time назвав її однією з 25 найвпливовіших людей у сфері моди.

За матеріалами: edelkoort.com, dezeen.com

Читайте також: «А може, планета хоче відпочити?» – проникливий текст із мережі